۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

زاهدی:

لزوم تقویت زیرساخت های آموزشی/ ارتقاء کیفیت آموزشی در اولویت قرار گیرد

لزوم تقویت زیرساخت های آموزشی/ ارتقاء کیفیت آموزشی در اولویت قرار گیرد

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت زیرساخت های آموزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی عصر چهارشنبه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: کرمان یکی از استان های دانشگاهی شاخص در کشور بوده و جمعیت دانشجویی فراوانی را در خود جای داده است.

وی همچنین به ظرفیت های زرند در حوزه آموزش اشاره و تصریح کرد: اقدامات خوبی در دانشگاه آزاد واحد زرند صورت گرفته و این دانشگاه در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی بسیار تاثیرگذار بوده است.

زاهدی به جهاد علمی اشاره و تصریح کرد: باید با تقویت زیرساخت های آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزشی در منطقه زمینه پیشرفت های علمی در فراهم آوریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام برنامه های کیفی سازی مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: کمیسیون آموزش مجلس از این گونه برنامه در دانشگاه آزاد حمایت کرده و نظر مساعدی دراین خصوص دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند نیز در ادامه این بازدید گفت: در حال حاضر هزار و 800 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و این در حالی است که این دانشگاه ظرفیت پذیرش شش هزار دانشجو را دارد.

کاظم نعمت الله زاده ماهانی به بیان مشکلات دانشگاه آزاد سلامی زرند پرداخت و افزود: 45 هزار جلد کتاب در کتابخانه این دانشگاه در دسترس دانشجویان قرار دارد.

این مسئول از حضور 45 عضو هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد زرند خبر داد و افزود: امید است با تعامل بیشتر مجلس و مسئولین شاهد حل مشکلات در حوزه اموزش باشیم.

 

کد خبر 2296617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha